top of page
Search

"לענוד את הטבע" כתבה ב-fashion Israel

"הוא כל כך מגנט אותי, שהחלטתי לחקור את החומר ולהתנסות בו בעצמי. זה היווה בעצם השער לעולם של מחקר ויצירה, שהוביל אותי למקום שבו אני נמצאת היום"


בתחילת החודש ביקרה אותי טלי ארבל, כתבת אופנה מהשורה הראשונה שמתארחת אצל מעצבים ישראלים. החיבור בנינו היה מידי, היא צבעונית ומלאה באישיות כובשת. היא ראיינה אותי ואת עדן בתי, ושאלה איך פתחתי את העסק, מתי למדתי צורפות, מה גיבש אותי לעסוק במקצוע שאני עוסקת, ומה הרוח של המותג שלי.


למרות שכבר התראיינתי מספר פעמים, זו בעצם הפעם הראשונה שהבנתי את הדרך הארוכה שעשיתי במשך השנים. אני נמשכת לחקור מרקמים, חומרים, צבעים, ואוהבת לשלב כמה מדיומים ולגלות תוצאה חדשה. התחלתי בעולם עיצוב התערוכות, וכרגע אני בתחום עיצוב התכשיטים, ותאמינו לי, אני לא שבעה! כל הזמן מחפשת מה עוד אפשר לגלות, איך אפשר לחדש, ומה האיזון העדין שנותן את הטאצ' האסתטי.



דרך "משקפי המעצב" רואים הרבה מעבר לרק רהיט, או רק צבע אדום, או רק חלון מואר בשמש. רואים עומקים אינסופיים... וכל צורה מתורגמת ל10 רעיונות חדשים. זה כמו לחשוב בו זמנית על מיליון דברים, ולהצליח לזקק מתוכם את הרעיון העיצובי. לא בחרתי להיות מעצבת, אני חושבת שזה בחר בי, וזאת נקודת זמן נהדרת לעצור ולהגיד - תודה על כך.


ברוח אביבית זו אשמח לאחל לכן חג שמח, מלא באור, שמחה, ומימוש עצמי. תודה רבה למגזין Fashion Israel וטלי ארבל המדהימה על הכתבה (@tali_arbel) ולשלי פדן האלופה (@shellypadanlorber) על הצילום.


הכתבה המלאה בקישור הבא >> לחצו עליי




7 views0 comments

Recent Posts

See All

Glass Artist & Jewelry Designer

bottom of page